donderdag 13 augustus 2015

Splinkies haar facebookgroep

Sinds een tijdje heb ik een facebook groep waar je kaartjes kan ruilen met elkaar.
Dit noemt men swappen.
Ik bedenk het thema en het soort kaart wat er gemaakt kan worden en maak de basistutorial daarvoor.
Iedereen die zich erop inschrijft maakt dan een basiskaart en vult die aan op eigen creatieve manier.
Ik zorg dat alle deelnemers een partner toegewezen krijgen en t enige wat je dan nog moet doen is onderling even adressen uitwisselen.
er is altijd een uiterlijke verzenddatum vastgesteld.
we hebben ook tussendoorswaps.. bijvoorbeeld stansjes ruilen..
mocht je het ook leuk vinden om lid te worden van mijn besloten groep
Splinkies cards and scrap swapgroep klink dan op de link en je wordt toegevoegd

daarnaast is er ook een mysteriekaart te maken waarbij je na betaling van 5 euro de tutorial en het materiaal thuisgestuurd krijgt.
mocht je gewoon mee willen doen met de mysteriekaart dan kan je per mail een aanvraag doen
splinkiesmail

en... wat is er nu leuker om iets te maken om ook meteen te kunnen versturen en zelf dan ook gewoon iets leuks terugkrijgt  Happymail!!  dat tovert bij mij altijd een glimlach op mijn gezicht.

tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten